Visste ni det här om mig?

  • Jag har en liten hemlig dröm om att föda upp russ när jag blir vuxen, dock inget jag tror att jag kommer förverkliga.
  • Jag är sjuk allt som oftast, t ex nu.
  • Min favoritfilm heter Amelie från Montmartre, det är en underbar fransk film, älskar skådespelarna, musiken, stämningen. Har sett den ca 5 gånger sen i somras, och fler blir det!
  • Jag har otroligt "bred" musiksmak, lyssnar på nästan allt, förutom det som alla andra lyssnar på! Lyssnar på Miss Li, Regina Spektor, Teddybears Sthlm, Navid Modiri, Beatles, Queen, The Housemartins m.m.
  • Jag vill att folk tycker att jag sjunger bra, men det går knappt, då jag nästan aldrig låter någon höra mig sjunga. Sjunger hellre inför stor publik än inför en kompis.
  • Jag är dålig på att höra att jag är duktig på något, vet aldrig hur jag ska bete mig.
  • Jag kommer inte upp på Ratten barbacka på plan mark! Han måste stå en bra bit lägre än mig för att jag ska lyckas. Haha, vem lyckas inte komma upp på ett 130 centimeters russ?
  • Jag tål inte människor som har för bra självförtroende, tror att de är bättre än alla andra och att de är de enda som existerar.
  • Jag är inte allergisk för någonting.
  • Jag hatar banan! Tycker inte att det är så äckligt egentligen, mest en gammal ovana då min storasyster hatade det när jag var liten, då ville ju jag vara som hon, så då började jag också "hata" det.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha, Hnokki är 1.30cm och jag kommer inte upp på han barbacka utan att ta en liten sats xD

2011-05-31 @ 13:48:58
URL: http://alandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0