Uteritt med Lollo o Mossan

I tisdags red jag ut med Lollo och Mossan. Rattis blev ju såklart pigg och glad av att se sin Mossis, men inte så pigg att han ville sticka eller så, som han kan bli ibland när han får gå med sin prinsessa!
Vi galopperade inte, däremot travade vi ganska mycket. På ett ställe där de fick trava ganska fort tog Ratten galopp dock, men så fort Mossan saktade av gjorde han det också.
Lydi och Freddie kom emot oss på slutet och fotade lite, så slänger upp några bilder som hon tog, hoppas det är ok!
Tihi, vad små och tjocka jag o Rattis ser ut bredvid Lollo och Mossan! :D
Charmigt!
Haha, så synd att jag sabbade den här bilden, annars hade den varit supersöt tycker jag! Ser ju ut som att jag försöker gömma mig!
Tack till Lydi för bilderna!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Söt bild<3



sv; ja det funkar:D Kram

2011-05-26 @ 22:47:30
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0