Tävlingen

Idag tävlade jag ju då Hasse, tror jag glömt att nämna det här. Det gick ganska dåligt, folk sa att det såg fint ut, men det är ju känslan man går på. Sen tror jag att de flesta sa det bara för att man säger ju inte till någon att det såg hemskt ut.
I alla fall, jag kunde inte koncentrera mig ordentligt, det blir så för mig vissa tävlingar och då går det aldrig bra.
Red en volt för mycket då jag trodde att jag bara ridit en, snopet eftersom jag kunde programmet bra.
Jag kom iaf 6/15, dvs två hack under placering.
Placeringen, för de som vill veta:
1. Jenna Lundell - Lindens Torien
2. Erica Carlsson - Ekslätts Freedom
3. Lovisa Sundlöf - Mos Eisley
4. Astrid Bergman - Hokus Pokus

Bilder kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Michelle

ska bli kul att se lite bilder:)



KRAM<3<3

2011-05-28 @ 20:34:07
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Tilde

har du några bilder på mig och emilio ? :)

2011-05-28 @ 22:00:39
URL: http://tiiildes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0