Sommarledigt

På måndag är det ju sista ridlektionen före lovet. Jag har ju ingen sköthäst/medryttarhäst,så har inget att skriva om där heller. Har satt ut annonser massor med gånger,men ingen verkar vilja ha? Så jag får nöja mig med att rida en gång i veckan och vara tråkig. 

funderar på att sluta blogga?

men allvarligt, Jojo är såhääääääääääääääär mycket intressantare än jag, hon har Ratten flera gånger i veckan+hennes ridlektion då. Sen tävlar hon betydligt mycket mer,eftersom jag inte gillar att tävla.
vad har jag att skriva om förutom ridlektionerna en gång i veckan liksom?

Men sen är det ju så att jag far till älskade Taffsnäs i 9 dagar i sommar, och som ni säkert förstår tar jag inte laptopen med mig. Även om jag skulle ta med den,skulle det inte finnas tid att blogga. Detta resulterar i att det inte kommer att särskilt mycket uppdatering  i 9 dagar, och Jojo far ju också på ridläger snart och tvivlar på att hon kommer att ta med datorn.

Däremot gör hon säkert tidsinställda inlägg,och det tänker ju självklart jag också göra. Inte slipper ni mig inte! ;)

Men tycker ni att jag ska skriva om dagarna i en ''bloggbok'' så kan jag skriva som blogginlägg där?

och så när jag kommer hem skriver jag dom som riktiga inlägg här?
kommentera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0