Släktforskning!

Sökte runt lite på internet och hittade bilder på Rattens pappa, morfar, och - efter lååång stunds sökande - hans mamma.
Rattens pappa Helios är född 1981 - alltså är han 30 år gammal! Den här bilden är tagen i februari 2011. Helios är 125 cm i mankhöjd. Bilden är lånad härifrån!
Här är Rattens pappa igen. Den här bilden är från sommaren 2009. Visst påminner det lite om Ratten? Visserligen gammal och svankig, men visst liknar det?! Den här bilden har jag lånat från samma hemsida som den förra.
Stoet är hans mamma Roya. Hon är född 1994 och är 124 cm i mankhöjd. Claudia heter fölet, Rattens halvsyster. Hon föddes 2008. Bilden har jag lånat från gotlandsruss.ifokus.se
Och sist - men inte minst - är hans morfar Rovan, född 1989. Han är 126 cm i mankhöjd. Bilden är lånad från Sukuposti.
Ehe, inte den finaste bilden på mig och Ratten jag har direkt men...
Ser ni likheterna?

Kommentarer
Postat av: j e n s i n e

sv; åh tack så mycket :D ja den är nog ganska snygg iallafall ;)

2011-05-30 @ 10:40:49
URL: http://ungaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0