Ratten uteritt 1.5

Hihi, svävade på små moln efter den här uteritten! Då Fengur inte var med var han ganska seg i början, men sen svängde vi in på en liten stig i skogen och hoppade stock och då blev han jätteglad och pigg! Jag med förresten, det var det härligaste jag gjort på evigheters evigheter! Vi tog ett litet dike i bara farten också och sen blev det att galoppera i fatt Nina :D
Ååh, jag är så glad fortfarande!
Efter att vi hoppat lite var han mycket piggare och roligare. På vägen hem skulle vi trava uppför backen, men det blev galopp, och det fick det vara!
Efteråt släppte vi ut hästarna. Jag mockade hagen i 1 ½ timme, sen kom mamma och vi gick ut på en halvtimmes skogspromenad med båda hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0