Markarbete med Plutski

Idag hade jag Pluto. Han var faktiskt ganska kul att rida, inte så farligt lat i alla fall! Vi red travcavaletti över snett igenom, lite svårt att förklara, men vi hade så att bommarna bara var uppsatta på ena sidan, så att det blev som ett halvt kryss, med bara en bom om ni fattar? Haha, jag är klart bäst på att förklara! :D
Sen hade vi också galoppbommar i hörnen, då fick man tänka utåt så att hästarna inte skulle gena så mycket inåt. De gick helt ok, första gången bröt han av till trav mitt i, men nästa gång var jag beredd och då gick det prima!
I vänster varv gick det lite sämre, då bytte han till höger galopp hela tiden, men annars är jag nöjd :)
Har en fråga till er nu, tycker ni att det är bättre att vi lägger upp gamla bilder som vi redan visat i de flesta inläggen när vi inte har nya, fräscha bilder eller att vi fortsätter så här, bildbomber lite då och då men annars rätt "bildtomt"?
Lägger upp en bild från när jag red Pluto sist i alla fall, men svara gärna vad ni tycker :)
Fotad av Jonna!

Kommentarer
Postat av: Mattan <3

Sound good, Jojo :) Har oxå gått såna bommar med Shakira och hon bokstabligt HATADE dem.. Hahaha :D Saknar dj as mkt och som svar på din fråga så JA, ladda upp bilder var som helst, bara det kommer bilder :'33 Kraam!

/Matilda

P.s. Höjdrekord med Shakira - 90 cm xDDD

2011-05-13 @ 20:24:54
URL: http://connemara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0