Julia uteritt 9/5

Idag red jag Julia för andra gången. Vi red längs grusvägen och sen till kolonilotterna,där vi stannade på ett ställe och red runt självständigt i alla gångarter medans Marie stod i mitten och tittade på. Hanna hamnade på halsen på Mia och beslöt sig för att hoppa av,och en annan i gruppen for också av.

Jag tycker att Julias galopp är väldigt obekväm och skumpig, men även fast hon nu möjligtvis inte har världens bästa galopp tycker jag om henne och rider henne gärna fler gånger :)

Efteråt var jag kvar ca en halvtimme i stallet eftersom mamma var försenad,klappade lite på hästarna i uteboxarna och kom att tänka på hur mycket jag saknar min Dino ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bus Mia!

2011-05-14 @ 15:03:46
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0