Busponnysar!

(Förlåt så sjukt mycket för dålig uppdatering, inte haft tid eller möjlighet att uppdatera under hela helgen.)
Red ut med Lollo och Lydi i dag. Ganska lugn tur, mest skritt och lite trav, men Ratten var svettig när vi kom tillbaks ändå, för han blev så pigg och uppspelt av att gå med sin Mossa!
Dock kunde jag slappna av ganska mycket, för han var inte så att han ville sticka iväg, han var bara pigg. Så det var mest bara att sitta och åka, och göra små förhållningar.
Och just det. Jag provred hans nya sadel idag. Den satt mycket bättre än den gamla, låg inte i bakvikt och satt rätt stabilt. (Tyvärr) var den i syntet, det är ju inte det snyggaste materialet precis, men sitter en sadel för en gångs skull bra på Ratten så spelar det faktiskt inte så stor roll hur den ser ut! Och dessutom var den bekväm att sitta i :)
Det kanske blir dressyrträning för Rebecka Eriksson i helgen, på Ratten, har inte anmält mig, men jag funderar på det, och det var troligtvis ok för N också så! :D
Sen måste jag bara tillägga att den här gången hade jag faktiskt med mig kameran till stallet, men så klart dog den innan jag hann fota något, så inga bilder den här gången heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0