Bianca 19.5

Jag och Becci red ut barbacka, hon på Tintin och jag på Bianca. Kändes sjukt kul att rida henne igen, då det var på henne jag lärde mig rida! Hon var väldigt pigg och glad! Lite för pigg för mig, för stunden, då jag var galet flummig och skrattade så mycket så jag var nära att falla av flera gånger! Haha, Becci och jag blir alltid så överdrivet flummiga när vi blir flummiga! :D
I alla fall gick det ganska bra, både jag och Becci höll oss kvar.
När vi kom tillbaka fick jag något plötsligt infall av att jag skulle göra en kaptensvändning innan jag hoppade av. Sagt och gjort. Men när jag kommit igenom hälften, och låg på mage på hennes rygg, började jag asflabba igen, och kom inte upp igen. Då vände Bianca på huvudet och hotade att bita mig, då blev det bara värre, jag började skratta ännu mer och paniksprattla för att komma upp igen, innan hon skulle hinna bita mig. Men det gick inte riktigt som det skulle, så jag gled ner på marken. Haha, snacka om osmidigt att inte ens komma upp på en c-ponny när man redan ligger över ryggen på den!
Aja, var en sjukt rolig ridtur i alla fall, absolut något som måste göras om snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0