Gästinlägg

Hej
Tänkte ta o skriva ett gästinlägg hehe.
Sen kan ni ju ta och dissa min otroligt dåliga humor:D tack
Jag är JFLL´s GALNA kompis :d
Det är viktigt att ni ska få veta vem JFLL egentligen är HAHA
så här kommer lite fakta :
Hon kmr döda mej när hon ser dt här.
Hon brukar gå runt och kissa på alla i skolan med mig :D HAAHAA
Hon bits !!
Hon är farligt söööt <3
Hon dreglar ;P

Hon får anfall ibland och då är dt bäst att akta sig :D
Hon är min fru <3
Hon är helt underbar <3
Hon rider som en gud :D
Hon är lika Galen som mej :D
Hon har den bästa familjen <3
Ni får lista ut vem jag är:D
nu kmr lite bilder
Vår fina lilla hest  dt kmr mer bilder sen av mig ;D haha men nu måst vi tillstallet :D
hade gööttt

Kommentarer
Postat av: Eve

sv; nej, inte "som jag kanske minns"



jag letade medryttare redan andra veckan efter att du började, eftersom du inte klarade/klarar av henne.



jag hadde hela tiden tänkt "sparka " dej, men tänkte låta dej rida ett par veckor till för att jag trodde du gillade kimoch inte ville göra dej ledsen, men nej, min anledning är exakt den anledning som jag skrev i en kommentar till ponnyåland (:

2011-03-11 @ 14:10:12
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/
Postat av: Tomten

HAHAHA jenna vilket snuggt inlägg :P Vad gör pojsk när du skriver dampinlägg?

2011-03-12 @ 09:28:39
Postat av: Mattan

Jenna xD

2011-04-06 @ 18:06:58
URL: http://connemara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0