Tråkigt?

På internet finns det fler hemsidor än man kan räkna till. Har man tråkigt finns det alltså en hel del att underhålla sig med!
www.hastnet.se - Även om du kanske inte får en egen häst kan det vara kul att titta på hästar till salu, fantisera hur just din drömhäst skulle se ut!
www.dressyrmupparna.se - En blogg som jag tror att de flesta känner till, Sveriges största hästblogg. Två  dressyrtjejer, varav den ena har ett fint sto som haft en senskada, nu håller de på att arbeta sig upp mot toppen igen. Den andra tjejen har en unghäst som hon håller på och rider in.
www.bloglovin.com - Här kan du samla alla dina favoritbloggar, så fort de uppdaterar kommer inläggen upp på bloglovin, alltså ett enkelt sätt att läsa bloggar på!
www.hooks.se, www.chevalridsport.se, www.horze.se m.m. - Hästbutiker på nätet!
Eller varför inte starta en skvallerblogg? Det är en konst att hålla en skvallerblogg - skriva rätt saker, och inte bli avslöjad. Något som jag tycker man bör tänka på innan man skriver skvaller är: "Vad vill jag med det här? Såra någon? Väcka uppmärksamhet? Få besökare?" För snälla skvallerbloggar tycker jag lätt blir tråkiga, medan för elaka skvallerbloggar blir just för elaka.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0