Svar på kommentar

Jonna om Angående mitt förra inlägg:
Vad kul ! :D Vad är den för kategori ? :) 
på vilket ridläger står den ? :)
Kolan, eller King´s Clover är en d-ponny på 147,6 cm. Han står på Brolötens Dressyrcentrum, men tillhör egentligen inte dem utan ägs av en av hästskötarnas familj. De ska nu sälja honom och när Chris och ägaren, Jenny, berättade att han var till salu ringde jag ju såklart mamma och berättade det, trots att jag visste att det skulle bli nej. Först gick hon inte med på det, men sen började hon fundera lite och blev mer och mer positiv till idén. Hon vill ju själv ha en häst att rida, så jag kommer i så fall dela honom med min mamma och syster, vilket betyder att jag har tid för Ratten också! Annars skulle jag inte vilja köpa honom, för trots att Kolan är urmysig så finns det inget som går upp mot Ratten. Att kasta bort den sista tiden jag har med honom innan jag är för lång skulle vara otroligt korkat.
Jag kan berätta lite om Kolan så ni får veta lite mer.
Kolan är importerad från Irland och har okänd härstamning, och därmed okänd ras. Han har hoppat msv b, alltså 120 cm på tävling. Trots att jag är mer "dressyrtönt" så vill jag verkligen ha honom. Han är superfin i dressyren också nämligen! En riktigt bra läromästare!
Han är ganska kraftig, ser ut som typ welsh cob/kraftig connemara :)
Mer får ni veta senare!

Kommentarer
Postat av: donkan

superfin blogg! ;)

följa varran via bloglovin.se? :D

2011-06-25 @ 23:52:17
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0