Packar...

Som bäst håller jag på och packar till lägret. Far ju med båten inatt! Ska bli superkul, verkligen!
Eftersom jag inte uppdaterat kan jag ju berätta om de senaste dagarna..
Måndag: Jag gick ut på en promenad med Ratten och Fengur. Fengur höll på och dra min arm ur led typ 24 gånger kändes det som, han smygökade hela tiden! Efter ett ryck i grimskaftet lugnade han ner sig några steg, sen gick det fortare och fortare igen... Väntade cirka en timme på mamma och passade på att massera Rätns öron. Han tyckte det var skönt, stod riktigt och njöt! Mockade även i hagen.
Tisdag: Nina följde med på en barbackatur, men hon red bara en stund på Fengur. Det var sjuuukt varmt och jag höll på och koka ihjäl, trots att jag hade t-shirt. Ratten var lite trött pga det varma vädret så fick trava ikapp hela tiden... Sen släppte vi hästarna på bete.
När vi kom tillbaka gick jag med Ninas dotter E och mockade hage, för hon hade tråkigt då hennes tvillingsyster J har vattkoppor... Och så gosade jag med deras får :) Jättesöta var de! Och kunde hoppa, hihi :D
Onsdag: Jag var så trött och slut, så orkade inte gå ut på någon promenad eller något. Ryktade Ratten en stund och stod och gosade med honom i hagen. Och så mockade jag hagen igen, haha ;)
Sen åkte jag ut till landet en sväng då våra får har kommit! (Varje sommar har vi får och beta hos oss) De var jättesöta, och tama!

Kommentarer
Postat av: Bella --> BLOGGTÄVLING

Sv;



Vi vet inte riktigt men det blir typ utlottning eller nått:) Ni får självklart också komma med förslag!!

Om ni kommenterar över 30 kommentarer så blir det dyrare Vinst :)

2011-06-09 @ 17:29:31
URL: http://hopponnisarna.blogg.se/
Postat av: elise

sv okej, mystiskt! du får väl pröva klicka F5, säg gärna till om det inte fungerar innan helgen!

2011-06-09 @ 22:53:12
URL: http://eliwse.blogg.se/
Postat av: Lydia

Ha så kul på Brolöten! :)

2011-06-10 @ 11:11:57
URL: http://lydiasundlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0