www.ponnytomtar.blogg.se 11.2.2011-7.7.2011 - Minns ni?

Vår första header :') (Tyvärr kan jag inte få bilden större) Haha, lägg märke till att det stod "Ponnytomtarna" istället för "Ponnytomtar"

När vi startade bloggen red jag den här lilla tjejen två ggr/vecka :) (Kimberly "Kim")
Header nr 2
I mars provred jag Ratten och blev blixtförälskad!
Header nr 3
Header nr 4
20.3 deltog jag i X-lätt dressyr och kom tvåa, hade vunnit om jag inte ridit fel, bittert...
Header nr 5
Header nr 6
Under påsklovet var jag på dressyrträning och fick rida Tindra, en underbar ponny!
14-15 maj var jag och Ratten på vår första dressyrträning.
19 maj red jag underbara Bianca igen för första gången på flera år!
Header nr 7 - den sista
Den 10e juni åkte jag till Brolöten på träningsläger. Efter det dog bloggen i princip ut.
Haha oj, tur att jag inte rider nu som jag gjorde då...
Elins knäppa katt...
Aldrig mer videoblogg säger jag bara, det här var bara pinsamt...
Ännu mer knäpp katt...
Ha en bra sommar!
(Min nya blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0