Saker ni kanske inte visste om mig

(wb jojo, hehe..)
  • Jag får nästan panik när jag ska till tandläkaren. Jag avskyr att ligga där och stirra rakt in i den där starka lampan och bli pillad i truten av ett par kalla, äckliga gummihandskklädda fingrar.. UÄK :s
  • Nästan samma sak när jag tappar tänder eller blöder i munnen, jag får spykänslor och knäna börjar skaka.
  • Jag har bara varit till Sverige och fastlandet..
  • En gång red jag en stor häst på ridskolan, och vi skulle hoppa ett par 1 metershinder med några galoppsprång emellan,och jag hade ridit i ca... 2 år bara,kanske? och hästen tog jättestora,stela skutt, så ni kan ju gissa hur det gick.. vi kom snett på hindret, han tog ett väldigt stort hopp och sedan kastade han sig åt sidan, så jag fick en långt flygtur ner i spånet, tappade andan och det blev svart en stund. Jag hade en sån fart att ena ridstöveln flög av i farten x]
  • Jag är allergisk mot rött färgämne, och det där sockret/saltet (vet inte riktigt vad det är) som t.ex. finns på Missä X, remmar mm.
  • Jag är rädd för clowner :s
  • När jag var liten drunknade jag nästan när jag halkade på en klippa och slog i bakhuvudet i stenarna. Kommer fortfarande ihåg hur livrädd jag var. Har varit, och är lite grann fortfarande, rädd för att simma på rygg.
  • Jag har mycket dåligt självförtroende och tar åt mig lätt.
  • Jag gillar att skriva historier och noveller, och rita bilder till.
  • Jag gillar inte sås och såna saker som typ youghurt, dipp, fil, risifrutti osv.
  • Jag älskar att äta choklad med chips :)

Kommentarer
Postat av: amelie

sv. hihi tack:D

2011-02-17 @ 15:35:32
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Blubb

Det sista e typ de vettigaste XD För de e gött !!

2011-02-20 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0