Kimberly, dressyr

Jenna kom med mig till Kim idag. Vi tog bussen, busschaffisen var supersnäll och väntade i typ 5 minuter på Jenna på en busshållplats! Jag borde ärligt skicka dagens ros till honom :)
Vi kom till Kim, jag mockade och sen kom E. Det gick inte så bra när jag red.
Började med att skritta fram henne. Sen skulle jag trava en långsida, då blev hon superspeed och försökte dra iväg i galopp. Det gick lite bättre sen.
Jag hade inte tid att rida så länge, så galopperade en halv långsida ungefär. Då lyssnade hon jättebra, försökte inte alls dra i väg eller nåt!
Sen travade jag av henne, då kom hon ner lite i formen och gick mycket lugnare än tidigare.
Och jo, förresten har jag sagt upp min tisdagslektion på Sleipner för att ha tid att rida Kim och även ta lektioner av Carro när det blir lite varmare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0