Dålig uppdatering!!

Förlåt för att jag varit så dålig med uppdateringen! Har varken hunnit eller orkat blogga något sen jag kom hem från Sverige, men nu ska jag bli aktiv igen.
Idag for jag till Kim. Fixade nästan allt själv, dvs mockade, ryktade och red. Hon var spänd och koncentrerade sig inte alls på det jag ville att hon skulle göra. När jag skulle galoppera stack hon bara iväg, vet inte vad som tog åt henne. Försökte få stopp, men det bara gick fortare och fortare. Till slut fick jag ändå stopp på henne, men nästa gång jag skulle galoppera stack hon, igen. Den här gången sprang hon ut från banan. Var dock inte så svårt att få henne att gå in igen.
Sen testade jag att galoppera en gång till, på långsidan som går bort från stallet. Den här gången gick det jättebra, hon var jättelugn och duktig! Travade och skrittade av henne och tog sen in henne i stallet.
När jag ridit klart kom E. Vi tog in två hästar och fixade maten till Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0