Dagens ridpass

Var inte så jättekallt idag när jag red :) Hoppas det fortsätter så,
och att det blir vår snart !
Iallafall så är jag inte så jättenöjd med lektionen, jag hade håll halva lektionen ungefär och så var han pigg, eftersom det var första gången han reds på 3 dagar..
Hokus galopp är väldigtväldigt skumpig, så jag tyckte att det är jättesvårt att sitta stilla då.
Annars gick han rätt fint i skritt och trav.
På vägen hem (min mamma körde mig) så var vi mitt i en kurva då en ung tjej (som mamma senare fick utbrott på och kallade ADHD-barn..inte så att tjejen hörde det då) kom susande som en galning och det var väldigt nära på att vi skulle bli påkörda, men som tur var så tog hennes bil bara i backspegeln.. men ändå, det var nära ögat.. :s
Snart ska jag gå i duschen och njuta av att det är sportlov!
Vad ska ni göra på sportlovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0