Bloggtips!

Eftersom det inte är lika mycket uppdatering den här veckan som annars så kan jag tipsa om lite andra hästbloggar som jag följer och tycker är bra!
www.rebeccashafranov.blogg.se - Min dressyrsatsande kompis Becci som bloggar om sina ponnyer Ollies Sentinel och Brolötens Kingstone.
www.dressyrmupparna.blogg.se - Den här bloggen känner väl de flesta hästmänniskor till då det är Sveriges största hästblogg. Det är hursomhelst två dressyrsatsande ryttare, Linn och Ingrid som bloggar om sina hästar. Ingrid har en häst som heter Claudia och Linn har en unghäst som hon håller på att rida in, Cupido.
www.hastoridverksamhet.blogg.se - Ridläraren Eleonor bloggar om sin vardag och kommer ofta med ridtips som man kan få en del nytta av! :)
www.moseisley.blogg.se - Lollo (Lovisa) bloggar om sin ponny Mos Eisley, eller Mossan som hon kallas, och ibland om sin systers foderponny Snövit
www.victoriaadamczak.blogspot.com - Det här är Beccis kusin, Viccy som skriver om sin ponny Sailor Moon (Sally)
www.hastflickorna.blogspot.com - Det här är samma Viccy som på victoriaadamczak.blogspot.com. Hon bloggar tillsammans med en tjej som heter Jennifer, hennes häst heter Saela.
www.lydii.blogg.se - Hon bloggar om sin foderponny Snövit och systerns (Lollos) ponny Mossan (:
www.rsskvaller.blogspot.com - En helt fantastiskt rolig skvallerblogg, hon är INTE rädd för att skriva elaka saker. Tycker de som blir sura är lite överdrivna faktiskt, hon överdriver ju allt!
www.teamsl.blogg.se - Linn är en hoppryttare och Sofia är en dressyrryttare. Tillsammans driver de bloggen teamsl.
Hoppas ni hittade något läsvärt! Nu tog jag ju inte med alla bloggar jag läser, då skulle det bli en låååååång lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0