Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos TeamSL

Jag är då med och tävlar om ett gästinlägg hos TeamSL.
Jag anser att man inte behöver vara någon speciell för att kunna driva en stor blogg. Man behöver varken tävla SM eller veta allt om Natural Horsemanship. Huvudsaken är att man skriver intressanta inlägg och uppdaterar ofta.
Därför skulle jag vilja vinna, för att folk skulle få upp ögonen för ridskoleryttare/medryttare.
Jag skulle berätta om mig själv, såklart, om min medryttarhäst Ratten och om ridskolan jag rider på.
Jag bor ju då på Åland, och det är ju ganska olikt jämfört med i Sverige, till exempel tävlingarna och ridskolorna. Kanske skulle det vara kul för hästintresserade i Sverige att läsa om en annan miljö, och andra vanor.
Jag vill dessutom vinna för att få nya läsare, det skulle betyda mycket att få lite mer besökare då jag länge viljat driva en lite "större" blogg. Det är svårt att hitta inspirationen om man inte får så mycket kommentarer och besökare, det skulle bli så mycket lättare att skriva intressanta inlägg om man kände att folk verkligen tar åt sig. Därför känner jag att bloggen behöver en liten "skjuts" då alla har kapacitet till vad de vill, men ibland kan det behövas stöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0